czwartek, 13 października 2011

Wąwóz Korzeny, Galerie


Witam witam i o zdrówko pytam.....


Dawno mnie nie było, bo byłam w cudownym, magicznym i zarazem przerażającym Wąwozie Korzennym - co chyba widać na obrazie ! Jak widzisz nad głową korzenie wielkich drzew to zaczynasz czuć się lekko przerażona i taka malutka! To jest zjawiskowe te wystające korzenie nad twoją głową a nie pod stopami!

Te piękne Wąwozy znajdują się w mieście malarzy , w którym jest więcej Galerii niż sklepów spożywczych!
A oto jedna z galerii , obok, której przechodziłam codziennie :-)  Czy się domyślacie jakie to miasto???




 Tak , tak Kazimierz Dolny .


Pozdrawiam 






3 komentarze:

  1. Drodzy Zossia,
    Dziękujemy za odwiedzenie mojego bloga. Jeszcze wczoraj miałem rozmowę z moim przyjacielem. "Good prieneti mogą korzystać z rozmów," powiedziałem i dodał: "Ale najlepsi przyjaciele mogą dzielić się ciszy." Cieszę się, znaleźć swoją opinię na temat ciszy. Pozwól nam cieszyć się ciszą i dzieła sztuki.
    Najlepsze życzenia, Sadami

    Dear Zossia,
    Thank you for visiting my blog. Just yesterday, I had a chat with my friend. "Good frineds can enjoy conversations," I said and added, "But the best friends can share silence." I'm happy to find your say on silence. Let us enjoy silence and art work.
    Best wishes, Sadami

    OdpowiedzUsuń
  2. "Escucha el silencio .... Usted escuchará la sabiduría. Va a encontrar la paz. Distancia apropiada a los problemas, personas y objetos. Va a encontrar un momento en que te has perdido. Escuchar el silencio. Yo digo en voz baja. Shhh ..... Shh!"
    Hermosas palabras, que comparto, y que siento.
    Me gustan tus acuarelas, llenas de poesía e imaginación.
    Gracias por visitar mi blog. Saludos desde España.

    OdpowiedzUsuń
  3. Une belle lumière dans ce chemin creux, je trouve cela très réussi !

    OdpowiedzUsuń